جنگ نرم

مقابله با تهدیدات فرهنگی غرب

جنگ نرم

مقابله با تهدیدات فرهنگی غرب

اتهام تروریزم سایبری به ایران یک توطئه بین المللی است


 اتهام تروریزم سایبری به ایران یک توطئه بین المللی است
حسن عباسی :

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز گفت ادعای حمله سایبری ایران به سایر کشورها توطئه ای است که برای سرپوش گذاشتن بر حملاتی مانند استاکس نت، صورت می گیرد.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز در گفتگو با مشرق ، اعلام کرد اتهام حمله سایبری ایران به سایر کشورها یک توطئه بین المللی است.
حسن عباسی گفت ایران ضرورت و نیازی برای حمله سایبری به سایر کشورها نمی بیند.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال انتشار چنین شایعاتی را برای سرپوش گذاشتن بر حملات سایبری انجام شده علیه ایران به ویژه حمله ویروس استاکس نت عنوان کرد.
گفتنی است به تازگی لئون پانتا وزیر دفاع امریکا اعلام کرد که ایران پشت پرده حملات سایبری به برنامه های نفتی عربستان سعودی و برخی نهادهای آمریکا می باشد و جنگ در سایه، میان ایران و آمریکا به شدت در فضای مجازی بالا گرفته است.
چندی پیش نیز خبرگزاری انگلیسی رویترز اعلام کرد، ایران با حمله به نهادهای بزرگ وال‌استریت، یک حمله متقابل سایبری بزرگ علیه آمریکا آغاز کرده است.

 اخیرا مدیریت اطلاعاتی ستاد مشترک ارتش آمریکا، که با عنوان جی-2 شناخته می‌شود، طی گزارشی که به صورت "بسیار محرمانه" طبقه‌بندی شده بود، مدعی حملات سایبری مداوم ایران علیه مؤسسات مالی آمریکا شد. این گزارش  14 سپتامبر، به سایت‌های داخلی و طبقه‌بندی شده دولت آمریکا ارسال شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد